A total fail, Natsuki nearby college to find a replica watches coffee shop and sat down over coffee to find out things about college rolex replica watches waiter. This waiter was a brunette Alice nose of the British girl, older than he looks slightly old, looks fair, plump figure. Just over the lunch hour, the store only a handful breitling replica watches of guests, you see Chun Xia Shuying able, she not only answered replica watches every question with a charming smile replica watches eyes also suggestive meaning. Natsuki no interest to her people, she only care about the information provided: This aristocratic rolex replica watches college housing only aristocrats, officials and wealthy families of the girls, the number of students has never been more than a replica watches thousand, according to the student's age and identity background divided into several classes, knowledge of course accounts for only a small part, most of the time replica watches training deportment, strive to impart high society and communication skills.

هوندا سيفيك 2012 الجديدة Honda Civic الاسعار والصور

14

 

صور سيفك 2012 – صور هوندا سيفيك 2012 الجديدة كلياً – المربع نت

 

 

اسعار هوندا سيفيك 2012 قد تبدا من 70.000 الف ريال لسعر النصف فل من شركة عبدالله هاشم المحدودة

عبدالله الثنيان هوايتي هي صوت المحركات وما اجمل ان تصبح هوايتك هي عملك اليومي, اتواجد كثيراً في دبي بحكم عملي في السيارات, ابو دانيا

التعليق(14)

  1. السيارت حلوة بس انتو حسد
    يقول المثل الي ما تلحقو الفتو
    يعني يا حسد انتو كنتو تبوها بس ما عندكم فلوس
    وبعدين بديتو تشتموها لانكم ما قدرتو تجيبو مثلها
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  2. انا عندي زيها بس موديل 2009 وربي خوفاف بس يا التصوير مرة معفن كانك مصورها بالسر وبعدين نبي الواجهات كلها ما ينفع الواجهه الخلفية ليش السيارة مصدومة من الامام وع فكرة هي زي الاكورد صح بس حسب ما شفت في هالصور اضن انو مافي اضافات جديدة في الديزاين

  3. اول شئ بسم الله السياره الي شفتها فاشله جداا في الشكل ولا ادري يمكن يكون ذا من التصوير لكن كل السيارات الي نزلت الياباني فاشل احسن انواع السيارات الكوري

  4. السلام عليكم …

    اولا ـ التصوير مو واضح

    ثانياـ ماشفنا وجهية الموتر ولا من جنب ..بس من ورا , وداخلي فقط

    ثالثا ـ خلفية الموتر سيئه جدا من ناحيتي انا .. كأنها كامري 2004 مثل ماقال اخونا

    اتمنى ان تتقبل انتقادي

    وشكراا

أضف تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *